Aktuality

Tereza Kněžourková: Je Praha řádný hospodář, nebo otrokář?

28. 11. 2016
Praha chce vymáhat škodu za tunel zvaný Opencard. Hosana, otvírejte šampaňské! Jenže tohle víno je značně trpké.

Amnestie Václava Klause – část závěrečná

24. 11. 2016
Nadační fond proti korupci zveřejňuje závěrečnou část elaborátu o amnestii Václava klause. Dnes přinášíme usnesení Nejvyššího soudu.

Amnestie Václava Klause – sedmá část

16. 11. 2016
Nadační fond proti korupci zveřejňuje sedmou část elaborátu o amnestii. Tentokrát se věnuje usnesením Vrchního státního zastupitelství a Vrchního soudu v Praze.

Lenka Deverová: Pozdně pondělní neboli úterní glosa

15. 11. 2016
Původně jsem vůbec nechtěla psát tuto glosu o politickém tématu, ale o tom, že to s námi není tak špatné, protože jsme schopni účinné pomoci těm, o které se nechce nebo nemůže postarat moc veřejná.

NFPK opět vyhrál

10. 11. 2016
Městský soud v Praze dnes potvrdil svůj výrok z června 2013 a opět zamítl žalobu Ivo Rittiga proti Nadačnímu fondu proti korupci na ochranu osobnosti o odstranění následků neoprávněných zásahů.

Amnestie Václava Klause již po šesté

10. 11. 2016
Nadační fond proti korupci zveřejňuje již šestou část elaborátu o amnestii Václava Klause. Dnes přinášíme usnesení Vrchního státního zastupitelství a Vrchního soudu v Olomouci.

Libor Winkler: Horší než po kupónovce

7. 11. 2016
Minulý týden jsme slavili dvacáté páté výročí kupónové privatizace. Je ironií, že přesně v den tohoto výročí na den přesně k tomuto výročí podepsal prezident Zeman novelu zákona o praní špinavých peněz.

Amnestie Václava Klause popáté

3. 11. 2016
NFPK zveřejňuje pátou část elaborátu o amnestii - dnes přinášíme usnesení krajského státního zastupitelství a soudu v Praze a v Českých Budějovicích.

Karel Randák: Je to korupce?

31. 10. 2016
NFPK není organizace, která si klade za cíl komentovat politická, resp. manažerská rozhodnutí jiných. Jsou však výjimky.

Miliarda z veřejných peněz prosazená nestandardním lobbingem

31. 10. 2016
Těsně před volbami vláda schválila navýšení minimální mzdy pro řidiče veřejných linkových autobusů. Více jak jednu miliardu korun musí najít ve svém rozpočtu kraje, s možným přispěním státu.